با بهترین سواحل پوکت آشنا شوید

سواحل منحصر به فرد پوکت را بشناسیم

 بهترین سواحل پوکت

 در ادامه به معرفی برخی از بهترین سواحل پوکت برای تفریح و اقامت می پردازیم.

ساحل پاتونگ

پاتونگ ساحل اصلی در بخش غربی پوکت است. پاتونگ پر است از رستوران ‌ها، مغازه ‌ها و بارهای مسافرتی. قسمت میانی ساحل ممکن است بسیار شلوغ باشد اما انتهای شمالی ساحل همچنان زیبا و نسبتاً آرام تر است. هزاران هتل برای انتخاب وجود دارد اما فقط چند هتل مجلل، به علاوه تنها سه هتل در خود ساحل برای اقامت وجود دارد. اگر قصد برگزاری مهمانی را دارید، پاتونگ یکی از بهترین سواحل پوکت است.

ساحل آزادی

ساحل آزادی یکی از زیباترین سواحل پوکت است که  ماسه های سفید و  بسیار نرم دارد .این ساحل زیبا  در نزدیکی ساحل شلوغ پاتونگ قرار دارد، اما برخلاف ساحل پاتونگ نسبتاً آرام و ساکت است. دلیل این آرامش آن است که تنها دو راه برای دسترسی به ساحل آزادی وجود دارد: با قایق در فصل پرآب یا از بالای تپه، از راه یک شیب بسیار تند. دسترسی به این ساحل ممکن است به اندازه ساحل پاتونگ آسان نباشد اما گذران اوقات فراغت با کیفیت در یکی از بهترین سواحل پوکت قطعا ارزش این تلاش را دارد.

ساحل کاتا

ساحل کاتا پس از پاتونگ دومین ساحل محبوب در پوکت است. در واقع این ساحل یک انتخاب محبوب برای خانواده ‌ها است و به آنها این امکان را می دهد که حتی در طول فصل شلوغ از یک ساحل شنی سفید گسترده با دریای فوق‌العاده آبی لذت و شفاف لذت ببرند. کاتا نسبت به پاتونگ شلوغ تر است و طیف وسیعی از غذاخوری ها،امکانات خرید، و تفریحات شبانه مناسب را ارائه می دهد. هتل های زیادی با هر بودجه ای در این ساحل زیبا وجود دارند، اما تعداد انگشت شماری از آنها دقیقاً کنار ساحل قرار دارند. برای رزو  بهترین هتل می توانید به هتل متل مراجعه کنید.

ساحل کارون

یکی دیگر از سواحل زیبای پوکت که در مطلب  « با بهترین سواحل پوکت آشنا شوید»  به آن می پردازیم، ساحل کارون است. این ساحل دومین ساحل طولانی پوکت و یکی از محبوب ترین هاست. این ساحل زیبا یک امتداد چشمگیر از شن ‌های سفید و آب شفاف در فصل پرآب است؛ آنقدر وسیع است که هرگز شلوغ به نظر نمی ‌رسد. هتل های خوب زیادی در سراسر مسیر اصلی ساحلی وجود دارد، اما Centara Grand Beach Resort تنها هتلی است که دسترسی واقعی به ساحل کارون  را ارائه می دهد. با انتخاب این ساحل همچنین می توانید از رستوران ها، مغازه های کوچک، بازار،و تفریحات شبانه عالی این ساحل لذت ببرید. برای رزو هتل با مناسب ترین قیمت می توانید به هتل متل مراجعه کنید.

ساحل نای هارن

نای هارن یک ساحل زیبا و دوست ‌داشتنی است که توسط تپه‌ های سبز و جزایر کوچک احاطه شده است. شن و ماسه های این ساحل فوق العاده نرم است و آب در فصل پرآب (نوامبر تا آوریل) به رنگ آبی روشن است. این ساحل بسیار متفاوت از نقاط توریستی واقع در ساحل غربی مانند پاتونگ، کاتا و کارون است.

ساحل یا نویی

Ya Nui کوچک است و شکل و شمایل یک ساحل مخفی را دارد، اما در واقع اینطور نیست و بسیاری از مردم برای لذت بردن از بهترین سواحل پوکت به خصوص برای غواصی به این ساحل می آیند. اگر برای اولین بار به پوکت مسافرت  می کنید، ممکن است ساحل یانویی را به راحتی پیدا نکنید، بنابراین دنبال خودروهای پارک شده در نزدیکی منطقه باشید تا شما را به مکان ساحل راهنمایی کنند.

ساحل نایتون

این ساحل یکی دیگر از جواهرات پنهان در ساحل غربی پوکت است زیرا از جاده اصلی دور است. ساحل  نایتون بسیار بزرگ است، رنگ دریا در فصل های پر گردشگر سال سورئال است، و شن و ماسه این ساحل هم نرم و سفید است، بنابراین برای کسانی که به دنبال یک نقطه آرام با امکانات کافی هستند، یک انتخاب عالی است.

چند رستوران و فروشگاه هم در اطراف وجود دارد تا آنچه را که برای یک گریز آخر هفته نیاز دارید، فراهم کنند. تنها چند هتل، از جمله استراحتگاه عالی Pullman Phuket Arcadia Naithon را در این منطقه خواهید یافت. در حالت ایده آل، بهتری است یک ماشین یا یک موتور سیکلت اجاره کنید تا بهترین استفاده را از اقامت در نایتون داشته باشید.

 در مطلب « با بهترین سواحل پوکت آشنا شوید» با برخی از زیباترین سواحل پوکت آشنا شدیم . اگر قصد سفر به پوکت یا دیگر مناطق دیدنی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما به هتل متل  سر بزنید . در وب سایت هتل متل شما با مقایسه ی قیمت انواع هتل ها و بلیط ها می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما و مقرون به صرفه ترین رزو هتل را در اختیار داشته باشید.

برای خریدتور  پوکت با بهترین قیمت می توانید به آژانس هواپیمایی هورگشت  مراجعه کنید .

https://maps.app.goo.gl/FvzTnsU5vx77p2Ha9

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران